לקבלת הצעת מחיר מהירה צרו קשר ! 054-592-6136

מהי אוטומציית נטישת עגלה ואיך תמכרו יותר בעזרתה?

בעולם שבו קניות ברשת הן הנורמה וחנויות דיגטליות הן בגדר חובה לכל עסק שרוצה למכור, נטישת העגלה היא אחת הדאגות הקריטיות עבור בעלי עסקי שתוהים מדוע לקוחות מוסיפים פריטים לעגלת הקניות, ממלאים פרטים אבל בפועל לא משלמים ורוכשים מוצרים. החדשות הטובות הן שההתקדמות בטכנולוגיית האוטומציה סללה את הדרך לטיפול בבעיה זו באופן חסר תקדים. במאמר זה נסקור את אוטומציית נטישת העגלה, הפי'צר שידאג לשחזר עסקאות ש"אבדו" ולייצר לכם הכנסה נוספת.

נטישת העגלה מתרחשת כאשר לקוחות פוטנציאליים מוסיפים מוצרים לעגלת הקניות שלהם אך יוצאים מהאתר מבלי להשלים את הרכישה. באוטומציה זו מעורבים מספר כלים, שליחת תזכורות בזמן או מתן תמריצים (קופונים, מבצעים וכו') באמצעות מיילים, SMS או הודעת פוש הכוללים קישור ישיר להמשך הרכישה שלהם עם כל הפרטים והפריטים שהוסיפו, כדי לעודד משתמשים לסיים את הרכישה שלהם.

הטמעת אוטומציה של נטישת עגלות יכולה לגרום לגידול של מעל 50% במכירות העסק שלך. וכך תעשה זאת:

תזכורות מותאמות אישית: שליחת הודעות מותאמות שמזכירות ללקוחות את המוצרים "שהשאירו בעגלה" יכולה לעורר מחדש את העניין שלהם במוצרים.

הנחות ממוקדות: הנחות, קופונים ומבצעים מיוחדים יכולים להיות דחיפה נהדרת ליצירת המרת עגלה נטושה למכירה.

אנליטיקס ותובנות: כלי אוטומציה מציעים ניתוח שיכול לעזור לך להבין טוב יותר את התנהגות הלקוחות שלך ואת העדפותיהם וכך להבין איפה הרכישה "נופלת".


אוטומציה של נטישת עגלות היא לא רק כלי אלא אסטרטגיה, כזו שממנפת את הטכנולוגיה במלוא הפוטנציאל שלה כדי לשחזר מכירות "אבודות" ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. על ידי אימוץ אוטמציה זה, כל חנות דיגיטלית יכולה להגדיל את שיעורי ההמרה שלה ופתח בסיס לקוחות מעורב ונאמן יותר.

קבל ייעוץ ראשוני בחינם!

השאר פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם